42,5354$% 0.07
49,5729€% -0.06
9.394,00%-0,84
11.007,37%0,81
฿%
%
02:00
24 Haziran 2026 Çarşamba
Buca Belediyesi’nde zabıta teşkilatını güçlendirecek önemli bir adım atıldı. Liyakat esasına dayalı sınav sürecini başarıyla tamamlayan 15 yeni zabıta memuru görevlerine başladı. Buca Belediye Başkan Vekili Hüseyin Benzer, yeni personelle bir araya gelerek hem tebriklerini iletti hem de görev sürecine ilişkin önemli mesajlar verdi.
Buca Belediyesi’nde düzenlenen buluşmada konuşan Başkan Vekili Hüseyin Benzer, zabıta teşkilatının kent düzeni, kamu huzuru ve vatandaş memnuniyeti açısından kritik bir görev üstlendiğini belirterek yeni memurların Buca’yı en iyi şekilde temsil etmeleri gerektiğini ifade etti.
Yeni zabıta memurlarına görevlerinde başarılar dileyen Hüseyin Benzer, belediyeyi temsil eden her personelin vatandaşla doğrudan temas halinde olduğunu vurguladı. Benzer, “Buca’mızın sokaklarında huzuru tesis edecek 15 yeni zabıta memurumuz, liyakat esasına dayalı sınavları hakkıyla kazanarak bugün itibarıyla görevlerine başladı. Yeni mesai arkadaşlarımla bir araya gelerek kendilerine en çok önemsediğim ilkeleri paylaştım. Her bir arkadaşımın sahada bizleri ve belediyemizi temsil ettiğini unutmaması gerekiyor. Bu yüzden her adımlarında çok dikkatli davranacaklar ve çok çalışacaklar. Buca’mızın huzuru için ter dökecek tüm yeni çalışma arkadaşlarıma aramıza hoş geldiniz diyor, görevlerinde üstün başarılar diliyorum” dedi.

