42,5354$% 0.07
49,5729€% -0.06
9.394,00%-0,84
11.007,37%0,81
฿%
%
02:00
Buca Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, vatandaşların kamusal alanları daha rahat ve güvenli kullanabilmesi amacıyla ilçe genelindeki denetimlerini artırdı. Gelen şikayetler ve rutin kontroller doğrultusunda gerçekleştirilen uygulamalarda, kaldırımları işgal ederek yaya geçişini engelleyen kişi ve işletmelere yönelik işlem yapıldı.
Buca Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde huzur ve düzenin sağlanması amacıyla yürüttüğü çalışmalar kapsamında Kozağaç Mahallesi’nde denetim gerçekleştirdi. Özellikle vatandaşlardan gelen kaldırım işgali şikayetlerini değerlendiren ekipler, 220 Sokak üzerinde detaylı incelemelerde bulundu.
Denetimlerde, yayaların kullanımına ayrılan kaldırımları işgal eden ve yaya geçişini zorlaştıran işletmelere yönelik gerekli yasal işlemler uygulanırken, daha önce yapılan uyarılara rağmen kurallara uymayan kişi ve işletmelere cezai yaptırım uygulandı. Kurallara aykırı şekilde kaldırımlara bırakılan çeşitli malzemelere de el konuldu.
Gerçekleştirilen çalışmalarla birlikte kaldırım ve yaya yollarının yeniden vatandaşların kullanımına açıldığı belirtilirken, ekiplerin kent estetiğini bozan ve kamu düzenini olumsuz etkileyen unsurlara karşı mücadelesini sürdüreceği ifade edildi.
Buca Belediyesi, kamusal alanların herkes tarafından eşit şekilde kullanılabilmesi için denetimlerin belirli bölgelerle sınırlı kalmayacağını, ilçe genelinde devam edeceğini bildirdi.
Belediye yetkilileri, pazar yerlerinde fiyat, etiket ve düzen kontrollerinin yanı sıra ana arterler ve mahalle sokaklarında işgaliye denetimlerinin de eş zamanlı olarak sürdürüldüğünü belirtti. Esnafa gerekli yasal bilgilendirmelerin yapıldığını vurgulayan yetkililer, amaçlarının cezadan çok kamu düzenini sağlamak ve vatandaşların yaşam kalitesini artırmak olduğunu ifade etti.
Yetkililer, “Daha düzenli, daha güvenli ve daha yaşanabilir bir Buca oluşturmak için denetimlerimizi kararlılıkla sürdüreceğiz” mesajını verdi.

